Автомобільні ваги КОДА-А модифікація ТАС

Виробник:

Ваги виготовляються відповідно до вимог ТУ В 33.2 19371667.002-2004 Ваги для статичного зважування автомобільні КОДА-А.

Автомобільні ваги внесені до Держреєстру засобів вимірювальної техніки України № В1989-04, Росії № 31351-06, Бєларусі № РБ 03 02 2842 06, Азербайджану № 1446-2006, Грузії № Груз 389-06.

Малюнок 1 - Пандусне виконання ваг

Малюнок 2 - Котловинне виконання ваг

Автомобільні ваги модифікації ТАС встановлюються на монолітному залізобетонному фундаменті. Виконання ваг може бути як пандусним (надземним), так і котловинним (заглибленим).

Ваги являють собою суцільнометалеву платформу шириною 3 м, довжина якої може варіюватися в діапазоні від 8 до 24 м. Платформа ваг може мати від однієї до 4 секцій, встановлених на тензометричні датчики (від 4-х до 10-ти шт).

Ваги даної модифікації встановлюються як на аналогових (CPR), так і на цифрових датчиках (CPD).

вторинний ваговимірювальний перетворювач Bilanciai D400 є сучасним багатофункціональним приладом. Наявність великого графічного дисплея й процедури керування за допомогою системи меню російською мовою, включаючи режим налаштування, робить роботу з ним значно зручнішою й наочною.

Для забезпечення комерційного обліку наша компанія пропонує програмне забезпечення ТАСКОДА, що базується на багаторічному досвіді виробництва автомобільних ваг і програмного забезпечення до них і задовольняє всі основні вимоги великих і малих підприємств, що мають необхідність організації обліку вхідного й вихідного товаропотоку, що йде через автомобільні ваги.

p>

Найбільша границя зважування, т Дискретність відліку й ціна перевірочної поділки, кг Розмір вантажоприймальної платформи, м
Від 20 до 40 5/10 8 х 3
Від 20 до 40 5/10 9 х 3
ОВід 30 до 40 10 10 х 3
Від 30 до 40 10 11 х 3
Від 30 до 40 10 12 х 3
Від 40 до 60 10/20 16 х 3
60 20 18 х 3
60 20 20 х 3
60 20 24 х 3
Від 80 до 100 20 24 х 3

Використання цифрових датчиків CPD в автомобільних вагах має ряд переваг:

  • більша стабільність ваг і стійкість до бічних навантажень;
  • підвищений захист від влучення грозових розрядів. При використанні оригінального вузла вбудови, значно зменшується ймовірність виходу з ладу системи або її компонентів у зв’язку із впливом грозових розрядів на ваги або територію біля них;
  • у випадку виходу з ладу одного або декількох тензодатчиків, не потрібне додаткове калібрування ваг, досить зробити заміну датчика або датчиків і виконати коригувальні дії в настроюваннях вторинного ваговимірювального перетворювача в телефонному режимі з фахівцями УА ТОВ Фірми «КОДА»;
  • у випадку виходу з ладу вторинного ваговимірювального перетворювача досить переписати дані калібрування із системи датчиків пошкодженого вторинного ваговимірювального перетворювача в новий перетворювач, і працездатність ваг буде відновлена. Всю цю процедуру можна також виконати в телефонному режимі за найкоротший проміжок часу;
  • проведення діагностики, виявлення причин несправностей системи, заміна компонентів системи здійснюються за менший час і з меншими витратами в порівнянні з виконанням тих самих операцій в аналогових ваговимірювальних системах (зокрема, виїзд фахівця на об’єкт). У цифрових ваговимірювальних системах несправності можуть виявлятися й усуватися в телефонному режимі. Це, у свою чергу, знижує витрати на обслуговування ваг у зв’язку з можливістю скоротити кількість і тривалість виїздів фахівців фірми-виробника ваг на об’єкт;
  • довжина кабельного розведення від цифрового перетворювача до приміщення оператора (вагової) може становити до 1000 м. При цьому збільшення довжини наявного кабельного розведення не потребує калібрування системи;
  • для захисту від гризунів в комплекті з датчиком поставляється броньований кабель.

За бажанням Замовника автомобільні ваги може бути оснащено автоматичними шлагбаумами, а також системою контролю руху автомобільного транспорту й розпізнавання автомобільних номерів, виміру характеристик транспортних потоків.

Система контролю руху автомобільного транспорту дозволяє:

  • автоматично розпізнавати зчитаний номер (державний реєстраційний знак) і записувати до журналу;
  • записувати результати розпізнавання в спеціалізовану базу всіх транспортних засобів, що пройшли через зону контролю, включаючи до бази зображення, номер, дату, час реєстрації й напрямок руху кожного автомобіля;
  • реалізовувати алгоритми адаптивного регулювання й керування автопотоком з урахуванням реальної шляхово-транспортної обстановки, фіксувати факти пробок, розраховувати реальні навантаження проходження автопотоку через ваги й т.д.;
  • здійснити підключення до заздалегідь створених баз даних;
  • створити оперативні бази й відновлення без зупинки роботи системи;
  • формувати звуковий сигнал оператору для привернення уваги у випадку екстрених ситуацій;
  • моделювати будь-які комбінації реакцій системи;
  • здійснювати роботу із зовнішніми пристроями – світлофори, шлагбауми, системи вагового контролю;
  • виконувати вимірювання швидкості руху за допомогою сертифікованого радара або оцінювати швидкість по зміні розміру зображення (при твердому закріпленні відеокамери).

Фахівці нашого підприємства здійснюють повний цикл робіт, починаючи від проектування і закінчуючи монтажем, пуско-налаштуванням і здачею регіональним органам Держспоживстандарту України готових до експлуатації ваг, їх гарантійним та післягарантійним сервісним обслуговуванням. При цьому враховуються всі побажання замовника щодо вибору місця установки, виконання, габаритних розмірів ваг тощо.