Залізничний і рейковий транспорт

Залізниця

Зважування заготівок та деталей

Кранові ваги для зважування заготівок великогабаритних деталей і відходів від механічної обробки під час виконання навантажувально-розвантажувальних робіт на всіх етапах виробництва і ремонту залізничного рухомого складу метрополітену.

Зважування габаритних вантажів

Кранові ваги для зважування довгомірних і великогабаритних вантажів можуть застосовуватися в якості Master-Slave системи, що складається з двох і більше ваг однакової модифікації, обмін інформацією між якими здійснюється за допомогою радіоканалу.

Автоматизація процесів зважування, захист результатів ("Відповідальне зважування")

Технологія “Відповідального зважування КОДА” розроблена для повного контролю зважування на автомобільних або вагонних електронних вагах. Система контролює усі важливі аспекти зважування таким чином, що тільки повністю вірна послідовність та підтверджені дані можуть бути зараховані як вірне зважування.

Зважування вагонів різної бази без розчеплення в статичному та динамічному режимі

Ваги КОДА-В забезпечують підвищену точність зважування будь-якого парку вагонів, у тому числі спеціальних та підвищеної довжини та ваги, витримуючи до 300 зважувань на добу.

Ремонт та модернізація вагового обладнання

Своєчасні ремонт та модернізація забезпечують відповідність вагового обладнання вимогам часу та потребам користувача.

Контроль геометрії поверхні кочення колісних пар

Спеціалізований лазерний профілометр від компанії Ріфтек для обміру геометричних параметрів та профілю поверхні кочення колісної пари залізничного транспорту.

Контроль діаметра колісних пар

Скоба від компанії Ріфтек для вимірювання діаметра кола катання колісних пар залізничного рухомого складу без їх викочування.

Вимірювання міжбандажної відстані

Спеціалізована система від компанії Ріфтек для вимірювання міжбандажної відстані колісних пар залізничного рухомого складу.

Контроль поперечного профілю робочої поверхні головки рейок

Спеціалізована система від компанії Ріфтек для безконтактної реєстрації поперечного профілю робочої поверхні головки залізничних рейок.