3D-сканери з відображенням текстури
Виробник:
- Artec 3D
УА ТОВ Фірма «КОДА» є офіційним дилером компанії Artec 3D на території України з правами просування продукції, проведення навчальних заходів та іншими повноваженнями відповідно до договору про дистрибуцію.
Призначення
Отримана в результаті сканування математична модель об´єкта як файл може передаватися в різні CAD / CAM програми для редагування, масштабування або доопрацювання, а далі використовуватися для відтворення об´єкта сканування в матеріалі, швидкого й економічного тиражування тощо.
Технологія 3D-сканування
Технологія тривимірного сканування, розроблена компанією Artec 3D, дозволяє з високою точністю і швидкістю отримувати інформацію про поверхні об´єктів (глибині), використовуючи принцип структурованого підсвічування, а вбудована в сканер фотокамера фіксує текстуру об´єкта. Завдяки такому технічному рішенню, 3D-сканери Artec дозволяють отримувати високоточні повнокольорові комп´ютерні моделі складних об´єктів.
Дані виходять шляхом проектування на об´єкти сцени спеціальної решітки під параллаксним кутом. Спотворення проекції решітки, створені геометрією об´єктів, дозволяють розрахувати точне положення кожної її точки в тривимірному просторі. Отримані точки тріангулюются, утворюючи полігональну поверхню, яка може бути представлена в будь-якому з поширених форматів.
Пристрої на базі технології Artec 3D можуть бути інтегровані в складні просторові системи для зйомки різних об´єктів.
Унікальність
Устаткування компанії Artec 3D призначене для оцифровування форми об´єктів в режимі реального часу. Унікальність рішень від Artec 3D полягає в застосуванні власної запатентованої інноваційної технології сканування. 3D-сканери Artec дозволяють здійснювати зйомку людського тіла, меблів, архітектурних і виробничих об´єктів, предметів побуту, різних технічних пристроїв тощо з високим рівнем деталізації і точністю.
Мобільність і зручність
3D-сканер Artec – ручний сканер, що дозволяє легко сканувати предмети з усіх боків, утримуючи пристрій у руці. Сканер має невеликі габарити і може легко транспортуватися, що особливо важливо в тих випадках, коли сканований об´єкт не можна переміщати або навіть чіпати руками.
Зйомка в режимі реального часу
Процес оцифровування поверхонь об´єкта відображається на моніторі безпосередньо в момент сканування. Це дає можливість аналізувати результат сканування і корегувати положення сканера щодо об´єкта прямо під час його роботи.
Відсутність маркерів
3D-сканери Artec використовують унікальну геометрію самого об´єкта для коректного визначення взаємного розташування знятих поверхонь, завдяки чому в процесі сканування немає необхідності використовувати маркери.
Зйомка рухомих об´єктів
3D-сканер Artec є по-суті 3D-камерою. Може застосовуватися не тільки для сканування статичних поверхонь, але і для зйомки динамічних об´єктів. Він також може застосовуватися для створення навчальних та інформаційних роликів, анімації тощо.
Висока точність сканування
У сканерах з можливістю захоплення текстури для остаточного поєднання сканів використовуються отримані в результаті сканування фотографії об´єкта, що багаторазово підвищує точність сканування.
Спеціалізоване програмне забезпечення
У комплект поставки сканера входить спеціалізований додаток – “ Artec Studio “. Програмне забезпечення дозволяє проводити безпосередньо сканування і постобробку отриманих результатів. Простий і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс дозволяє в короткий термін освоїти роботу з додатком. Ретельно опрацьовані математичні алгоритми дозволяють легко обробляти велику кількість знятих поверхонь і швидко отримувати готову високоякісну 3D-модель об´єкта, неймовірно спрощуючи весь цикл постобробки.
Взаємозв´язок з популярними програмами
Програмне забезпечення сканера має можливість експортувати результати сканування і постобробки в формати OBJ, STL, PLY, PTEX, ASCII, VRML, E57, PTX, також використовуються в додатках ZBrush, 3D Studio Max, Maya, Rapidform тощо.
Широка галузь застосування
3D-сканери Artec можуть використовуватися в таких галузях як:
- Прототипування – математичне моделювання різних пристроїв, предметів, частин механізмів тощо.
- Автотюнінг – сканування складних поверхонь корпусу автомобіля, внутрішньої обшивки, елементів салону тощо.
- Протезування і рішення ортопедичних завдань.
- Моделювання взуття і одягу – сканування взуттєвих колодок, манекенів.
- Архітектура – сканування барельєфів, рельєфних ділянок колон, стін, оригінальних вензелів, ліпок тощо.
- Деревообробна промисловість – сканування тіл обертання, різьблення по дереву, рельєфних елементів меблів тощо.
- Анімація – сканування рухомих об´єктів, міміки людського обличчя.
Широкий діапазон об´єктів
Компанія Artec 3D випускає різні моделі сканерів, що відрізняються габаритами, кутом огляду і, відповідно, розмірами сканованих об´єктів. Залежно від розв´язуваних завдань обирається певна модель пристрою для отримання оптимальних результатів.
Комплект поставки:
- Сканер однієї з моделей;
- Джерело живлення;
- Спеціалізована сумка для зберігання і транспортування;
- Керівництво по експлуатації;
- ПЗ для сканування і обробки 3D моделей “Artec Studio ™”;
- Навчання замовника.
Технічні характеристики 3D-сканерів Artec
Специфікації | Artec Eva | Artec Eva Lite | Artec Space Spider |
3D-точність до, мм:: | 0,1 | 0,1 | 0,05 |
3D роздільна здатність до, мм: | 0,2 | 0,5 | 0,1 |
Точність в залежності від відстані, до: | 0,1 мм + 0,3 мм/м | 0,1 мм + 0,3 мм/м | 0,05 мм + 0,3 мм/м |
Режим HD | Так | Ні | Н/д |
Подвійний трекінг: за текстурою і геометрії | Так | Ні | Так |
Алгоритми обробки даних | На основі текстури і геометрії | На основі геометрії | На основі текстури і геометрії |
Робоча відстань, м: | 0,4 -1 | 0,4 -1 | 0,2-0,3 |
Зона захоплення обсягу, см кубічних | 61000 | 61000 | 2000 |
Лінійне поле зору на ближньому відстані, В х Ш, мм: | 214 х 148 | 214 х 148 | 90 х 70 |
Лінійне поле зору на далекій відстані, В х Ш, мм: | 536 х 371 | 536 х 371 | 180 х 140 |
Кутове поле зору, В х Ш: | 30° х 21° | 30° х 21° | 30° х 21° |
Зчитування текстури | Есть | Нет | Есть |
Роздільна здатність текстури, Мп | 1,3 | – | 1,3 |
Передача кольору, bpp | 24 | – | 24 |
Швидкість 3D-реконструкції для склеювання в реальному часі до, кадрів/с | 16 | 16 | 7,5 |
Швидкість 3D-реконструкції для 3D-відео до, кадрів/с | 16 | 16 | 7,5 |
Швидкість збору даних до, точок/сек: | 18 млн | 2 млн | 1 млн |
Час 2D-експонування, с: | 0,00035 | 0,00035 | 0,0002 |
Час 3D-експонування, с: | 0,0002 | 0,0002 | 0,0002 |
3D-підсвічування | Спалах | Спалах | Синя діодна |
Габариты, В х Г х Ш, мм: | 262 х 158 х 63 | 262 х 158 х 63 | 190 х 140 х 130 |
Маса, кг: | 0,9 | 0,9 | 0,8 |
Інтерфейс: | 1 х USB 2.0, зумісний з USB 3.0 | ||
Формати 3D-сітки | OBJ, PLY, WRL, STL, AOP, ASC, Disney PTX, E57, XYZRGB | ||
Формати САПР | STEP, IGES, X_T | ||
Підтримувані ОС: | Windows 7, 8, 10 – x64 | ||
Мінімальні комп’ютерні вимоги: | HD:Intel® Core™ I7 или I9, ОЗУ 32Gb, відеокарта NVIDIA, 2 Gb відеопам’яті, CUDA 6.0+ SD:Intel® Core™ I5, I7 или I9, ОЗУ 18Gb, видеокарта с 2 Gb відеопам’яті | Intel® Core ™ I5, I7 або I9, ОЗУ 18Gb, відеокарта з 2 Gb відеопам’яті | Intel® Core ™ I5, I7 або I9, ОЗУ 18Gb, відеокарта з 2 Gb відеопам’яті |